• open panel

Toimitusehdot

vTigerCRM Enterprise ohjelmistopalvelujen erityisehdot

Noudatamme Tietotekniikka-alan IT2000 sopimusehtoja. Seuraavat erityisehdot koskevat Enterprise ohjelmistopalveluita.

Kokeile ilmaiseksi 30 päivää

Voit kokeilla ohjelmistopalvelua ilmaiseksi ja sitoumuksetta 30 päivän ajan rekisteröitymällä osoitteessa www.cvmservices.fi. Käyttäjätili sulkeutuu automaattisesti 30 päivän kuluttua. Käyttäjätilin avaamista varten tarvitset y-tunnuksen kansainvälisessä muodossa, esim. FI12345678. Y-tunnusta käytetään palvelimen yksilöllisen osoitteen luomiseen. Uuden palvelun luonti kestää 5-10 minuuttia. Käyttäjätunnus ja salasana lähetetään myös sähköpostiisi.

Oletuksena verkkolaskutusyhteys ei ole käytössä etkä voi lähettää operaattoriveloituksia aiheuttavia verkkolaskuja. Verkkolaskutuspalveluiden käyttö edellyttää maventa.com operaattorille rekisteröitymistä ja API-avaimen hankkimista.  Huomaa, että mikäli käytät maksullisia verkkolaskujen lähetys- ja vastaanottopalveluita, olet vastuussa aikaansaamistasi Maventa.com hinnaston mukaisista operaattoriveloituksista, vaikka päättäisit ohjelmistopalvelun käytön.

Mitä palvelu maksaa?

Lähetämme tarjouksemme teille ilmaisen kokeilujakson aikana. Mikäli haluat tietää hintatarjouksen ennen ilmaista kokeilua, ota yhteyttä asiakaspalvelu@cvmservices.fi. Tarjous sisältää koulutustarjouksen ja lisäpalveluhinnaston.

Maksuton kokeilumakso muutetaan maksulliseksi ohjelmistotilaukseksi lähettämällä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@cvmservices.fi.

Enterprise ohjelmistopalvelun maksullinen palvelujakso veloitetaan kunkin jakson alussa etukäteen. Maksuaika on 14 päivää. Mikäli laskua ei ole maksettu 14 päivän kuluessa, uusia tietueita ei käyttäjätilillä voi luoda ennen kuin maksu on suoritettu.

Mahdollinen verkkolaskujen lähettämisestä aiheutuva Maventa-operaattoriveloitus veloitetaan joko  Maventa Oy:n tai CVM Services Oy:n kautta.

Koulutus

Jokaiseen menestykselliseen CRM/ERP toimitukseen kuuluu pakollisena käyttäjäkoulutus. Edellytämme vTigerCRM koulutuksen läpikäymistä vähintään 1 pääkäyttäjän osalta. Käyttäjäkoulutuksen suorittamatta jättäminen saattaa estää perustuen toimittamisen.

Tuen rajoitukset 

Käyttäjätuki on perustasolla käytettävissä asiakasportaalin (www.cvmservices.fi/customerportal) kautta, sekä sähköpostiosoitteessa asiakaspalvelu@cvmservices.fi.

Käyttäjätuki ei kirjaudu asiakkaan järjestelmään eikä käsittele asiakkaan tietoja.

Käyttäjätuki voi tilaajan erillisestä pyynnöstä maksullisena lisäpalveluna kulloisenkin hinnaston mukaisesti käsitellä asiakastietoja tai tehdä tietokantaliittymän kautta vaativia massatoimenpiteitä. Tilaajan tulee lähettää tilapäinen tuen käyttäjätunnus osoitteeseen asiakaspalvelu@cvmservices.fi. Käyttäjätuki ei vastaa mistään asiakastiedon sisällöstä, muokkauksesta tai laskutuspalvelujen käytöstä.

Henkilökohtaiset asiantuntijan palvelut puhelimitse tai tapaamisissa ovat maksullisia palveluita.

Kaikki henkilökohtaiset neuvontapalvelut, konsultointipalvelut, liiketoimintaprosessien uudistamispalvelut ja projektien suunnittelutyöt ovat ylimääräisiä maksullisia palveluita, jotka veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

 


© 2017 CVM Services